Stát se mohlo cokoli. Nový vohos nesedí, neodpovídá představám nebo je s objednávkou něco špatně?
Neboj se, naše bicepsy se o to postarají!
Pro reklamaci stačí vyplnit pdf soubor, který je dostupný dole na stránce a přiložit ho k zasílanému balíku na reklamaci. Pro rychlejší zpracování reklamace můžeš vyplnit i formulář dole na této stránce (příchozí balík pak dokážeme rychleji přiřadit a vyřešit).

Reklamace zboží

Někdy jsou naše bicáky jak utrhnuté ze řetězu a během šití/barvení/tisknutí/balení může nastat nedopatřením výrobní defekt s tvým zbožím... že to není pádný argument? Myslíme si, že je to hodně pádný argument a jako jediný dává největší smysl.
V každém případě je nám líto, že toto musíš řešit. Napiš nám a společně problémové zboží vyřešíme.


Výměna zboží

I přes podrobnou tabulku velikostí ti přišlel produkt, který ti nesedí a potřebuješ ho v jiné velikosti? Pro tebe máme taky dobrou zprávu. 
Do 14ti dnů nám můžeš produkt zaslat a domluvíme se na nových podmínkách. (Bez cedulek nebo se známkami opotřebení to bohužel nelze)


Vrácení zboží

Náš produkt se ti nelíbí? Nebo se jedná o nevhodný dárek (opravdu se s takovým člověkem chceš ještě bavit)? Nebo si jako my a při počtu 1+1 si došel k závěru, že výplata je daleko? Nevadí.
Do 14ti dnů můžeš odstoupit od kupní smlouvy a zboží v původním stavu nám vrátit. (Bez cedulek nebo se známkami opotřebení to bohužel nelze)


Problém s objednávkou

Už si samotným nadšením pumpoval bicáky, že konečně přebíráš svou objednávku a najednou zjistíš, že nesedí počty nebo přišlo dokonce něco jiného? Popřípadě se zboží zaseklo někde na cestě a potřebuješ náš 30ti členný tým, ať společně vletíme na dopravce?
Není problém, toto dokážou naše bicepsy taky vyřešit, aneb jak se u nás říká - "Kde selhal mozek, síla pomůže".
Popiš nám aktuální situaci v dotazníku níže a domluvíme se, co dále.